Bliv Elev

For at blive optaget på skolen, skal du tilmelde dig til en informationsaften, således du kan tage beslutningen om eventuel skolegang på Bindernæs på et ordentligt grundlag.

Ledige pladser og venteliste

Klik på nedenstående link, og se om vi har ledige pladser.

Har vi ikke plads på den ønskede linje og årgang, så kan du i stedet blive optaget på ventelisten mod indbetaling af ventelistedepositum kr. 1.500,00 – og man er først optaget på ventelisten når depositumet og tilmeldingen er skolen i hænde. Kontakt skolen ang. kontonummer.
Såfremt ventelistepladsen ikke længere ønskes, kontaktes skolen og depositumet vil blive returneret herefter.

Såfremt du bliver tilbudt optagelse på skolen og takker nej til tilbuddet, vil ventelistedepositumet være tabt.

Se ledige pladser

Tilmelding

Lyder skolen som noget for dig, efter et besøg på skolen, så skal du indbetale et indmeldelses- og opstartsgebyr på kr. 3.000 som vil blive opkrævet af skolen i forbindelse med en informationsaften. Du endeligt optaget, når du har modtaget en bekræftelse fra skolen.

Vi optager elever fra 14 til 18 år på 8., 9. 10. og 11. klassetrin, og man kan være elev hos os i max. to skoleår.

Det er ikke en selvfølge, at alle kan blive 2. års elev på Bindernæs, da vi løbende i det første skoleår vurderer elevens egnethed som 2. årselev udfra fastsatte kriterier.

Hent tilmeldingsskema