Besøg os

Inden endelig tilmelding til Bindernæs Efterskole skal du have været til enten et Informationsmøde, Efterskolernes Dag eller Efterskolernes Aften, hvor forstanderen vil fortælle om skolen, og du kan høre mere om de muligheder Bindernæs Efterskole kan tilbyde samt hvilke forventninger vi har til dig. Vores nuværende elever vil vise rundt på skolen og samtidig fortælle lidt om deres hverdag og fællesskabet.

Informationsmøde

Vi afholder flere informationsmøder i løbet af året, hvor forstanderen vil fortælle om Bindernæs Efterskole og hvad I vil kunne forvente af et efterskoleår samtidig vil linjelærerne gerne høre mere om dig og nuværende elever vil vise jer rundt på skolen samtidig med at de fortæller om deres hverdag og fællesskabet.

Herefter vil du kunne tage stilling til, om Bindernæs Efterskole skal danne rammen om et fantastisk efterskoleår.

Til de kommende skoleår er der venteliste på enkelte linjer. Se på efterskolerne.dk om vi har ledige pladser. Har vi ikke plads på den ønskede linje og årgang, kan du i stedet blive optaget på venteliste. Kontakt skolen for yderligere information.

Tilmeld dig

Informationsmøde

Her er plads til alle - alle der vil

Bindernæs Efterskole er for elever, som vil prøve det unikke ved fælleskabet, have masser af gode oplevelser individuelt såvel som i fællesskab med andre – en oplevelse for livet!