Elevfortællinger

På Bindernæs Efterskole har vi plads til alle – alle der vil! Hvert år giver vi vores elever mulighed for, at udfordre sig selv, og den måde de opfatter sig selv og andre på.
Har du haft et år på Bindernæs Efterskole, som du gerne vil fortælle om her på siden? – så skriv til aj@bindernaes.dk

Jonas Thûrmer

2020/2021

E-sportslinjen

Da jeg startede på Bindernæs i (2019-2020) havde jeg ikke rigtigt nogen venner men, ligeså snart de første 3 uger så havde jeg allerede fundet en del venner.
Jeg valgt så at tage et til år (2020-2021) på Bindernæs og det var nok også en god beslutning Det bedste ved Bindernæs er nok at der er plads til alle selvom hvis du er ordblind eller har ADHD eller ADD så bliver du behandlet lige sådan som alle andre.
De tager godt imod dig selvom du har haft en svær fortid, så gir de dig plads og hjælper til. Mine forældre var også lidt bekymret for om jeg overhoved ville få noget og spise for jeg var ikke den der kunne lide så meget, men efter 2 år på Bindernæs har lært mig at spise så meget mere forskellige slags mad.

Da jeg startede i 2019 havde jeg heller ikke særligt meget selvtillid, men nu har jeg mere end rigeligt selvtillid.
Man får også et helt specielt forhold til sine lærere, nogen gange føler man ikke at de er ens lærere men bare rigtige gode venner, og det kunne jeg rigtig godt lide ved Bindernæs.

Så hvis du gerne vil ha mere selvtillid og få dine madvaner til at ændre sig og komme i fysisk og psykisk bedre form så er Bindernæs det valget.

Vidste du at ...

Vores erhvervsrettede linjefag dyrepasser, håndværk og styling understøtter elevernes interesse og faglige kompetencer til en videre erhvervsuddannelse.