Strikkelinje på Bindernæs Efterskole

Strikkelinjen

For dig, der vil få strikkepindene til at gløde og møde andre strikkeentusiaster – på Danmarks eneste strikkelinje på Bindernæs Efterskole. Opstart er skoleåret 2024/25. Bliv elev og strik dig glad!

Vild med at strikke?

Er du vild med at strikke? Så vær med på Danmarks eneste strikkelinje – på Bindernæs Efterskole! Kom og strik dig glad på vores splinternye strikkelinje med opstart til skoleåret 2024/25. Både nybegyndere og øvede strikkere er velkomne.

Strik på Bindernæs Efterskole Strik på Bindernæs Efterskole
Strik dig glad på efterskole på strikkelinjen

Undervisning

Du vil lære strikketeknikker, få inspiration og vejledning, følge opskrifter, møde andre strikkeentusiaster og få strikkepindene til at gløde, mens der hygges og snakkes.

Du vil finde tid til kreativ fordybelse og få et lille pusterum, hvor hjernen får ro – og også få gavn af den gode effekt, strik har på psyken.

Vær sammen med ligesindede og oplev mindfulness, mens du strikker varme sokker, en hue, et tørklæde eller en islandsk sweater.

Strikkeklub deltager 2023

"Sonja kunne lære mig at strikke med venstre hånd på kun 10 minutter og der var et helt fantastisk fællesskab i strikkeklubben."

Mette Ma’pakke

Strikkeklub med Sonja

Sommer 2023

"Jeg elskede Sonja som strikkelærer! Hun var helt igennem fantastisk. Der var altid en god stemning og vi kunne prøve alt – der var ikke var nogle begrænsninger. Jeg savner både Sonja, efterskolen og strikkeklubben MEGET! "